God förmiddag :)

Har man mycket att blogga om har man inte tid att blogga
Har man tid att blogga har man inget att blogga om ;) 
 
Dagarna rusar på mot julen, helgen bestod som vanligt av jobb lördag för att på kvällen gå ut på Bishop med fina tjejer och äta och dricka gott <3 
I söndags förmiddag blev det upp till Bysala för att att ha lite hoppträning, alltid lika roligt :)
Sen hem å rida Cassi, på eftermiddagen körde Malin hudvårdsparty hemma hos sig så jag var där och visade Mary Kay, gick jätte bra och jag tycker det är så kul !! 
 
Bild från i Lördags kväll :) 
 
Just ja ! Hopptränade herr långben i Torsdags då mamma Frida legat inne på sjukhuset till och från i 2 veckors tid samt genomgått två (!?) opperationer..... :/ Jag lider med henne och de går inte en dag utan att man påminns om hur jäkla synd det är om henne och mer otur går nog fan inte att ha. 
 
I vilket fall så gick det super och Cenny skötte sig exemplariskt, Magnus hade samma bana som det var dagen innan på Lotta träningen, riktigt snirklig och klurig med svåra vägar ! (jag jobbade onsdagen så kunde inte vara med och träna då)  Denna körde vi först som lite lydnads bana på lägre höjd vilket var svårt redan då, sen drog han upp det till 1.20 vilket känns ganska högt i de lilla ridhuset på denna stora häst :P + att det var svåra vägar och hinderna kom jäkligt fort helatiden, men herr långben var sjukt fin !! :D Jag vet inte men piloten där uppe kan ha gjort något rätt också eventuellt ;) Magnus sa att det var de bästa han hittills sett mig rida honom :) 
 
Mamma Frida och Cenny på bilden, 1.25 i Strömsholm <3 
 
Allmänt, Hästar | |
Upp