Avslutar årets sista tävling på bästa sätt :)

Ursäkta seg uppdatering men hur förbannat svårt ska de va att ladda upp på youtube ? La upp båda rundorna från i Söndags igår och bara första klassen är klar, det står att jag inte kan ladda upp filmen när jag försökte ladda upp den igen nyss eftersom den redan håller på att ladda upp den, men va fan den har ju hållt på sen igår att ladda upp !!?! Hjälp någon...
Hanna kanske kan ladda upp den åt mig ? ;) 
 
Diablo fick gå på Hebys populära X-mas show
Denna tävling är alltid proppfull med starter och är man inte snabb att anmäla blir man långt ner på reserv listan... Det är klart när det är årets sista :) Det gick bara upp till 1.20 klass vilket är bra då ridhuset är väldigt trångt och bokstavligt talat hinder precis överallt och allt kommer väldigt fort. 
 
1.10n han jag inte rida/hoppa fram som jag planerat. Dom hade delat av ridhuset en liten del där 5 stycken red fram på en volt sen var man 5 ryttare på framhoppningen och typ alla ekipage strax innan mig blev uteslutna så de gick i rasande fart, sen var det min tur men han skötte sig super och gjorde det han skulle på framhoppningen :) 
 
Väl inne på banan var han sjukt spänd och stod emot som tusan vilket ni kommer se på filmen haha, kolla speciellt på hinder nummer 1 ;D Diablos kända super-man hopp som vi inte ser så ofta längre hahaha jag såg frambenen på honom i luften !! Men de gick ju hem trotts en sjukt tittig häst, vi kammade hem 3e placeringen av 85 starter med 17 (!?) uteslutna, svårt och trångt med väldigt mkt fel. Tjejen som van gjorde samma som jag gjorde i Folkärna om ni minns :P Hon kom både 1a och 2a på sina hästar så ja jag hade bara en ryttare som slog mig ;) Jag grattulerade henne såklart jätte mkt :) och med hästen hon kom 2a på var hon 0,10 sekunder snabbare än mig på. 
 
 
1.20n var han sitt gamla vanliga jag igen ;) och jag fick den där sjukt fantastiska känslan som jag börjat få nu i slutet på de här året, den där känslan som inte går att beskriva <3 de är bara sånt flyt, så enkelt, så lågt och så klockrent käns det. Synd på petet vi fick, han landade lite nära efter vita oxern och så var det 14,5 (!?) meter fram till räcket, aldrig vart med om den distansen i en regional 1.20... Var ju helt inställd på 3 lite fram där men jag skulle ha vart snabbtänkt och ridit på 4 korta istället, lätt att vara efterklok ! 
 
De sista jag hörde ur högtalarna när vi lämnade banan var "en mycket snabb tid och hade det inte vart 4 fel hade du gått upp i ledningen med 9 sekunder" asså åh my fucking god !?! sjukt haha... Det låter ju som jag ridit som en idiot men se på filmen, det gjorde jag inte (när jag lyckats ladda upp den.....) Jag bara la upp tempot, red med långa galoppsprång och kapade vägarna. Så vi slutade iaf på en 10e plats där <3 
 
Tävling | |
Upp