hallå :)

Gårdagen (torsdag) var totalt fullspäckad med jobb på förmiddagen, uträtta ärenden på stan efter lunch för att sedan köra till Rockhammar där Kristin var (sadelprovaren) med min nya sadel och lämna den till henne för att hon ska kunna lämna den till leverantören... På kvällen motionerade jag Cassi sedan åkte jag och red lilla Copy (3-åringen) och hade hoppträning i Bysala :) 
 
Sadeln ja... 
Såhär såg kåpan ut efter att jag ridit i den i 3 veckor (!?) då har jag mina mjuka jätte fina stigläder jag haft på min gamla sadel i 1,5 år utan att det blivit nått... Sjukt besviken ! Får jag inte pengarna tillbaka går jag i taket... 
 
Har även lagt min första order på Mary Kay produkter ! 
Förutom start paketet och alla demoprodukterna då, första ordern efter jag fått in mina första beställningar, jätte kul :) 
Så är ni intresserade av Mary Kay produkter hör av er till mig, jag återkommer med mera info i ett annat inlägg :) 
 
 
Allmänt, Hästar, Mary Kay | |
#1 - - Frida:

Whaaaat? Skulle typ börja grina! Min har inte ett märke på två år, smorde den visserligen efter typ varje ridpass men det ska ju inte behövas 👿👿👿

Upp