Tjo ! :)

Alltid så fullt upp på helgerna så blogga då hinns inte alltid med :) 
 
Jag hopptränade iaf Cenny för Magnus i Torsdags eftersom Frida är i skåne, han var så pigg så han nästan var rädd för sig själv -.- vet inte om de är väderomslagen men jag redde ut det bra med tanke på hur han var. 
 
I Fredags var det "hopp fredag" på jobbet, jag har privatlektioner i hoppning varannan fredag och min kollega Anna har i dressyr varannan fredag. Fullbokat var det och det gick riktigt bra med alla, det är mest privathästar som kommer på fredgar. Sist så red jag och hoppade Nisse, valaken jag pratade om som jag börjat rida och hjälpa att hoppa. 
 
I söndags så hjälpte jag Jessica att visa hennes häst Gösta för spekulanter då hon själv rider dressyr så visade jag den och hoppade. De gock jätte bra och dom verkade intresserade så vi får se om det blir affär :) 
 
Bjussar på lite bilder från halloween i lördags ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp