God förmiddag :)

Igår (måndag) så bestod dagen av att jobba över då chefen är sjuk.. Barnen har lov och det var full rulle i stallet med hyra-häst dag :P Jag va så sjukt sliten hela dagen, tror de vart efter den långa tävlingshelgen :) På eftermiddagen hämtade jag och Emma en höbal till hästarna och på kvällen var det hoppträning i Bysala igen, alltid så uppiggande att vara där !
Rebecca är tillbaka igen, men nu på detta charmtroll haha den är riktigt fin 
 
 
Och idag då ? Eftersom att jag har känt mig så sjuuukt sliten så bestämde jag mig för att sova tills jag vaknade idag men vaknade ändå innan 8 så har svidat om till stallkläder och ätit frukost och sitter redo på G till stallet nu. Frida är i skåne så jag har Cenny också idag så det är väl bara att sätta fart :) Hopptisdag ikväll på jobbet också ! 
Allmänt, Hästar | |
Upp