Love my life :)

 
De går bra just nu ! Med allt, alla hästar går super, jag trivs i min tillvaro och med min vardag, jobbet, vännerna, pojkvännen och allt runt mig just nu. Även lite nytt skoj på gång, de ska bli jätte spännade. 
 
 
Lördag och tävlingar i Strömsholm  
 
Cassi var jätte fin, jag red som en kratta i 1.20n, känner att jag inte riktigt får till det hela tiden nu när det är så mkt nytt sen jag började rida för Charlie, sen är hon så sjuuukt jävla svår också.. Har länge ridit på baby-pelham men bytte tillbaka till 3-delat här om dagen så jag blev väl lite osäker pga de också. Jag hade ett ner där men sen la jag en volt också så tidsfelen började ticka på lite men hästen va sjukt fin och hoppade jätte bra, synd på skit bakom spakarna bara. 
 
I 1.25 däremot där gjorde piloten ett bättre jobb och titta så bra det gick :D
Ett pet bara och de va verkligen verkligen mitt fel, jag hinner inte få med ytterisdan när jag vänder upp mot näst sista oxern och hon är inte rak och kommer lite nära så vi plockar frambommen på den, annars super och de kändes nästan som jag hade en 0a på G där !! :P
MEN så nöjd jag är med den rundan, min älskade fina häst <3 
 
 
Diablo, jag finner inga ord... Åååh va bra han är och va bra vi passar ihop, den hästen passar verkligen min ridning och nu när jag lärt mig så mkt hos Charlie så känner jag även att jag tagit med mig detta på alla hästar så jag rider även snäppet vassare på Diablo nu, undrar hur långt han går :) 
I alla fall VINST i 1.20n på Strömsholm !? De händer inte alla gånger ;) Sjukt mkt starter och duktiga ekipage men vi var bäst, ja vi va fan BÄST !
Ni kommer se på filmen att han räddar ett språng så sjukt mkt haha lilla krigaren, han suger tag i oxern bredvid räcket vi ska hoppa så det blev lite knas, den oxern stod dessutom bakochfram XD 
 
 
Sen gjorde vi debuten i 1.25 och det kan nog vara vårt livs bästa runda ! Jag fick sånt flyt, sån känsla, jag kan inte beskriva känslan han ger mig.. Vi petade sista hindret i omhoppningen så de va lite synd men samtidigt, bättre debut kunde jag inte ha fått <3 
 
 
Söndag och vi begav oss mot Örebro med Mr.Långben ( läs Cenny ) 
 
1.10n var det massa strykningar som jag missat och tidsplanen sprack totalt och jag han inte rida fram så mkt och det blev även bråttom ner till banan och jag han inte vara inne när ekipaget innan mig hoppade och han är väldigt tittig på "runt ikring saker" så jag hade velat att han hade fått spana in sig lite men men :P Bra gick det ju ändå och jag gick upp i ledningen, men mycket starter och vi slutade på en lyckad 7e plats ! :) 
 
Sen vart det 1.15 debut för min del på Cennzo <3 
Och det gick ju vägen, det var nog bästa känslan jag haft på honom hittills på tävling och jag fick jätte bra flyt, han sög på bettet utan att bli stark och jag kunde rida med benen frammåt i ryttmen och det var en jätte bra runda då han inte är den lätta typen, hade dessutom bestämt mig för att rida på vanligt 3-delat och det funkade fint, sjukt nöjd med dagen helt enkelt och det känns så roligt att jag kan rida honom så pass bra fast vi inte startat så mkt än. 
 
 
Sist min absolut inte minnst så måste jag tacka Sandra som stått ut med mig  hela helgen och vart hästskötare två långa dagar :D tack tack tack !! 
Bjussar på denna frächa bild på oss igen då hahaha 
 
Tävling | |
Upp