Man måste vara galen ? :P

Upp 7 imorse och iväg till jobbet för att börja dagen med att släppa ut ca 30 hästar i spöregn, packa 50 höpåsar och alla stallsyslor som hör där till för att på eftermiddagen rida igenom några ridskolehästar, bland annat min favorit Haidi :) 

Slutar kl 16 och då är det direkt från Kungsör till Skinnskatteberg för att ha träning där, samt rida lilla Copy, 3-åringen som är så lik Diablo. Första gången jag var på de stället, innan har Mickis kommit med Copy till Bysala, så det var några nya tjejer jag träffade idag med, roligt!  Gick jätte bra och alla tog till sig och gjorde så bra ifrån sig :) 
Sånt här värmer i hjärtat, så underbart när man kan hjälpa!

I stan igen vid 19.30 köper mat å kastar i mig i farten och är hos Cassi vid 20 tiden. motionera henne i regn, blås och skit mörkt en fredag kväll för att kl 21 ställa sig och mocka och fixa maten... Ja jag är nog hemma till 22 iaf ;P hoppas ni har det bra där hemma i sofforna med Idol och fredagsmys hahaha. 

| |
Upp