Vart ska jag börja, vart ska jag sluta ?

Var till Bärsta idag med Cassi för Charlie skulle rida henne, han satt upp en dag förra veckan som jag inte han blogga om men då han jag i princip bara rida fram å ta några skutt sen ville han rida och ja det tackar man väl inte nej till ;) Han red igenom henne så sjuuukt bra på typ 30 min sen fick jag sitta upp efter och det var ju en upplevelse vill jag lova :P Han hade förvandlat henne, vilken känsla ! 
 
Så idag körde jag dit henne endast för att han skulle rida. Gick ju såklart super bra, han får igenom henne på ett helt annat sätt än vad jag får. "Du kör bara på 1an och 2ans växel tänk om du kunde använda alla växlar så skulle du kunna rida 140 kanske till och med 150" är en av kommentarerna, aja kul och veta att man har en fin häst iaf sen kanske aldrig jag kommer kunna rida henne så bra :P 
 
Jag måste få igenom henne i sidorna så hon blir mjuk där, få henne att lyssna å följa mina vikthjälper bättre och ha henne mera på bakbenen helatiden. Sen svider de ju inte att rida i hans HG sadel....... ÅÅÅH ångest haha !! 
Han tyvärr inte filma eller ta non bild när han red, hade fullt upp att titta och lyssna. 
 
 
Allmänt, Träning | |
Upp