Guldkorn i 2014

Felfri och en 2a placering 1.20n i Fagersta och därmed även kvalad till 1.30 ! 
Kan ha varit en av de lyckligaste stunderna vi haft tillsammans <3 
Vill tacka Hanna Svärd för utan henne hade vi aldrig kommit dit vi var då ELLER dit vi är idag
Och hon säger naturligtvis "du har gjort de här själv" men jag vet att jag aldrig hade klarat det utan hennes hjälp, stöttning, sätt att läsa och förstå min häst och min ridning och mentala stöd.
Jag har Hanna att tacka, det var hon som grävde upp mig och min häst ur den djupa gropen vi hamnat i och inte tog oss ur själva eller med dem vi hade runtomkring oss just då. 
 
Placerad i båda klasserna i Stora Ekeby <3 
 
Från en annan 1.20 i Stora Ekeby
Ett pet i omhoppningen, ingen placering men bästa känslan jag haft någonsin tror jag ! 
Här hade Charlie kommit in i bilden :) 
 
Och så denna 1.30 start i Vingåker !! Rivningarna är små skit pet och hon både kändes och ser så jäkla fin ut ! Så jämnt och ryttmiskt, sjukt lång och svår bana också, en A:0a
 
Visar dom andra vart skåpet ska stå i Folkärna och lägger ribban med både en 1a och en 2a placering i samma klass haha <3 
 
Jaha och sen har vi den lille brune skiten ;) 
Diablo som vi räknat till 10 (!?) vinster i år, två 2a placeringar, tre 3e placeringar och fem övriga placeringar alltså 20 placeringar i år :P Älskade lilla ferrari <3 
 
Här har vi VINST I STRÖMSHOLM ! <3 
 
Och även 1.25 debuten som inte kunnat gå bättre än såhär, känslan var heeelt otrolig och går inte att beskrivas, den måstre upplevas ;) petade sista på en lång A:0 bana, men helt fantrastisk runda :) 
 
Och vi har gjort så otroligt många starter där vi vart placerade i bägga klasserna
så det går inte ens att räkna :P 
 
Sen denna lilla pärla som tyvärr har flyttat för ett tag framöver i alla fall
Mizan debuterar 1.10 felfritt bara 11 månader efter att jag ridit in henne (!?) helt otroligt 
 
 
Jag hade även turen att träffa denna stora herre Cenny 1.84 liten :K 
Som jag fort hittat knapparna på fast han är så svår och på de lilla vi gjort så har det gått riktigt bra, felfri 1.20 på pay and jump nu innan jul, synd att jag fortfarande inte fått till filmen på youtube bara :( 
 
Och jaa, sist men absolut inte minst ;) 
MIN DRESSYR DEBUT :D 
Som var på ren impuls, anmälde mig på kvällen och pluggade in programmet på natten och tävlade dagen efter, har aldrig ridit igenom ett program på henne eller tränat på dessa konstiga ridvägar förut och för den delen aldrig ens tävlat dressyr i hela mitt liv heller haha. Men vi slår till med en A:3a när vi ändå klätt upp oss och med min fantastiska vita lilla häst gör vi det på 63% :D <3
(fast vi red fel väg en gång hahaha) 
 
Tävling | |
#1 - - Anonym:

Klart det var du som gjorde det!!! Ett av våra roliga tävlings ögonblick vi har tillsammans och hoppas på fler. En ny säsong framför dig. Bara köra på klart jag ställer upp och ta bort spökena i huvudet på dig om du faller tillbaka. Men tror inte det blir något problem nu när du har en super tränare. Kram

Upp